注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

桜井和紗kazusaのBLOG

http://t.sina.com.cn/babeka2

 
 
 

日志

 
 

再次更新。真系咩人都有~  

2009-10-26 21:47:47|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

再次更新。因為我今日無意中上QQ空間<我N年唔上一次,而家摞咗嚟搞我間網店>

見到鬧我果個女10月27號嘅留言。內容同發信息差唔多。再次更新。真系咩人都有~ - Babe kaka。 - くん BLOG

個女嘅Q:942807988佢BLOG:http://panda_boo.blog.163.com

唉..我真系覺得你地好seo無聊啊.摞咗我d相,仲有面講咁多野嘅?

我叼你啊.你嘅意思系話我冇自己咁靚啦喔.?我系唔靚.但系肯定比偷我相果個女好,唔系佢點會偷我相!

仲有你地真系好seo煩,前日猛咁打電話過嚟煩seo住曬我,系都要我唔公開你地個Q!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

你媽個seo阿!!我真系想鬧人啦!!!中午12點!盜我相果個人嘅F打俾我問我咩回事!

好..佢F都冇咩野!佢話佢只想搞清楚咩回事!一系大家出嚟見下...

<呢個冇問題,因為我每個星期同d客面交,大把人見過我啦!又唔系唔見得光!>

但系我!!!系呢個時候唔知睇到邊seo個賤人發條信息過嚟!!

內容系"最好把你的嘴閉上。要說你盜她照片你他媽有種就拿出證據。你有她那麼靚再算喇你"佢電話13580436463

我真系叼下你添啊..撲你個街..睇到我火都嚟埋吖!個女摞我08年d相嚟發,d相全部加咗我個名嘅水印!

我發seo 曬08年影過嘅相d原圖俾你都得添啊.撲街!!

第二條信息同一個人"收斂點不然要你好看。叫Babe kaka的人多到媽都不認得有種你去申請專利啊笨!"

我真系好想知你可以做d咩出嚟?系,叫Babe kaka嘅人或者有好多,但張相寫住Babekaka,

個樣又同我一樣,連影嘅相都一模一樣我就真系未見過咯!我都好想見識下!

後來個盜我相果個人嘅F再打電話過嚟,話睇咗我BLOG,證實咗d相系我嘅.!

但系唔想咁多人知道呢件事!話要用錢買曬我08年3月份d相!俾個女繼續發.當系佢自己本人.

好..就算俾你用"錢"買到d相,你買到個人咩??冇問過我就摞我d相話系自己..

而家仲想我刪曬d相,刪埋d日誌,當冇事發生?仲有你個F,講嘢咩seo意思啫~

你媽seo我第一次咁俾人話!~而家搞清楚件事啦!道歉都冇句!咁算點啊!

成件事根本我就系受害者,仲想我點幫你啊?

------------------------------------------------------------------------------------------------

最近幾乎每日都好忙...忙海外客人嘅批發單..打理間網店..發貨訂貨...

所以比較少上BLOG..今日見到好多短消息..就打開嚟睇下!竟然發現有人摞我d相嚟冒認系我!

http://user.qzone.qq.com/635865261

詳細可以點擊以上網址..個女竟然摞我d舊相嚟冒認系佢!
仲要寫埋d咩日誌,乜XXX老公!!
我真系勁冤枉..我幾時又多咗個老公啊!!<我老公得梁宇星咋嘛~操>
我想問究竟佢個乜XX老公知5知自己老婆唔系相入邊咁嘅樣噶?
仲要話我摞佢d相放落呢個BLOG度.你想話d相入邊果個先系你?系我冒認你??
仲話我同你系F..我識你咩?你摞我d相有問過我咩?
張相咁大個字寫著babekaka~仲話系你?咁唔要面嘅人都有嘅?
前日先有人發截圖過嚟,問呢個系咪我..冇錯!張相系我!但個名唔系我註冊嘅!又一個摞我嘅相嘅人!
我真系勁無奈~~點解而家d人咁得閒玩冒認嘅??系搵都搵個靚d噶啦!做乜摞我d相!真系唔要面.~
 
系呢個女仔發短消息同我講嘅.系度講聲thankyou!
 --------------------------------------------------------------------------------------
那些照片是你08年3月照的.
那個女生給的理由是babe kaka.你拿了她的照片發在你blog上,她和你是朋友.

提醒:这是一条陌生人消息

10-25 12:16 
babe kaka..
你好.我們不認識,但是我覺得有人在盜用你以前的照片.
假扮是你甚至在qq空間上post了你以前的照片說是她自己.
可以去確認一下.
http://user.qzone.qq.com/635865261

iousiy上.

提醒:这是一条陌生人消息

  评论这张
 
阅读(774)| 评论(10)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2016