注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

桜井和紗kazusaのBLOG

http://t.sina.com.cn/babeka2

 
 
 

日志

 
 

7-24  

2009-08-01 22:38:04|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |


今晚系蒙牛系大學城嘅群星演唱會.有我最中意嘅飛輪海同小豬羅志祥.


本來同燕約好要一齊去.結果燕放咗我飛機..去咗從化玩趕唔切翻嚟.T-T


當我知道后就放棄咗..打算唔去.因為當時已經五點幾.七點半就開場.唔多夠時間


搵唔到其他人要去既.無理由我自己一個去噶嘛..會悶.而且唔識路.


你話系天河或者廣州體育館開就話啫..大學城..我未去過噶啵.


而且演唱會又開到差唔多10點..我怕我到時自己一個系番禺唔識翻嚟..


當時已經7點.已經差唔多開場.呢度過去番禺最快都要一個鐘.


系已經唔抱任何希望之際..老公個F打俾佢問佢去唔去大學城嘅演唱會.


話識人帶我地入去.唔洗買票..


暈啦.原來你個F打算要去..早講呀嘛...^^


我地用20分鐘時間搞掂所有野..即刻打的去地鐵站會合..


以超快嘅速度8點半趕到去大學城體育場..


原來呢度好鬼大.可容納4萬人.


我以為我上次去嘅深圳體育場3萬人系最大噶啦.


因為大過天河體育館好多好多呀嘛.哈哈.


當晚幾乎座無虛席..除咗d山頂位.不過超多人企系度睇.我地都系.


因為我地無票入去噶..如果我地早d入去.


我捻我地可以去到VIP區最前面睇添呀.


不過算啦.本來已經打算唔去.突然間又去咗我已經好好好驚喜噶啦.


第一次無買飛入去咋.雖然個位唔系最近.但系唔洗錢喔.我都好滿足.


最可惜嘅系.我今次又見唔到小豬..羅志祥啊羅志祥..


難道我真系同你無緣..之前你系廣州開演唱會我又系打算去最尾


都系因為呀燕唔得閒無去.今次就系嚟遲咗..好可惜.


今次靜系見到 陶喆.許飛(唔知邊個).蔡依林.飛輪海.


第一次見到蔡依林JOLIN.雖然我唔系特別中意你.


但我第一次感受到天后級人馬嘅威力..一出場全場猛咁叫.


而且唱現場感覺都好震撼.


如果系羅志祥..我捻仲震撼呀.哈哈..可惜見你唔到.


又見到飛輪海..一種好耐無見嘅feel..


我keep住每年都見你地一次啦已經.


從07-9-29 天河體育館 屈臣氏唱聚會.&tank 林宥嘉 劉力揚


  08-11-2 深圳體育場 蒙牛酸酸乳演唱會.&S.H.E 風雲幫


  09-7-24 大學城體育場 蒙牛酸酸乳群星演唱會


上年11月份同老公去深圳我記得最清楚.因為我地坐離舞臺第十排咋.


超級無敵近.用肉眼都可以睇清楚佢地嘅樣..


甚至feel到.如果我突出少少佢地可以見到我.哈哈


第三次見你地.感覺系你地唱功越嚟越好.聽現場其實可以感覺到.


今次4首歌.3首我都系之前聽過你地唱現場.之前會走少少音.而家唔會..


今次好彩嘅系.你地系壓軸.唔好彩嘅系.錯過咗.見唔到小豬.T-T
  评论这张
 
阅读(183)| 评论(0)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2016